Welcome ON my blog

Červen 2009

Death to Spies

30. června 2009 v 22:55 PC hry
Sám ve stínu budovy. Ten nejtajnější z tajných. Seznamte se s hlavním hrdinou hry Death to Spies, agentem 47 bez holé hlavy, čárkového kódu na krku a dvou pistolí za pasem. Buďte špiónem za druhé světové války!
I když jsou tématicky série Hitman a Splinter Cell velmi podobné, herně se liší v mnoha podstatných aspektech. Hitman vsází především na promyšlenost jednotlivých akcí, na perfektní načasování pohybu a v neposlední řadě na mnohé převleky, bez kterých byste asi hru neměli šanci dohrát. Naopak Splinter Cell je technologickou špičkou, kde hraje prim především kombinace světla a stínu a výjimečné schopnosti a udělátka Sama Fishera. A kam bychom zařadili novou špionážní akci Death to Spies? Na první pohled se jedná o jasnou kopii Hitmana, ale takové tvrzení by bylo velmi krátkozraké, protože toto dílo je v mnoha ohledech velmi originální a překvapivě chytlavé.

Obrázky ze hry


Historie W.W. 2.

30. června 2009 v 22:54 2. Světová válka
září 1939 napadly německé tanky a bombardéry Polsko a Československo. Začala nejkrvavější válka v dějinách lidstva. Válka vznikla v důsledku toho, že se k moci dostala dělnická národně socialistická německá strana v čele s Adolfem Hitlerem. Podobně jako 1.světová válka i 2.světová válka zachvátila celý svět. Bojovao se na souši, na moři i ve vzduchu. Za 1.rok války se Německu za pomoci Itálie podařilo dobýt většinu evropských měst jen Británii se jim okupovat nepodařilo. V roce 1941 napadl Hitler Sovětský Svaz, ale Sověti se udatně bránili. Nejkrutější boje probíhali u Kurska, u Stalingradu a rozhodující byla bitva u Moskvy. Od té doby se Němci jen bránili a ustupovali. Důvodem neůspěchů bojů v Sovětském Svazu bylo špatné zásobování Němců a kruté mrazy, které dosahovaly až k -31°C. Velkým spojencem Němců bylo Japonsko v Tichomoří. Japonské bomardéry napadly americkou vojenskou základnu v Per Habru na Havaji. Japonci se vzdali v srpnu až po svržení 2 atomových bomb, na 2 japonská města Nagasaki a na Hirošimu. Válka skončila v roce 1945. Od začátku do konce války zahynulo 45 000 000 lidí a většina Evropy byla v rozvalinách.


Tanky
Mapy
Sekce map
Protektorát Čechy a Morava
Mapy protektorátu Čechy a Morava 1939-1945
8 map
Československo do roku 1939
Mapy první a druhé československé republiky
2 mapy
Letecké mapy Luftwaffe
Letecké mapy
1 mapa
Rozdělení Německa
Rozdělení Německa na okupační zóny
1 mapa
Evropa 1939-1945
Mapy okupované Evropy 1939-1945
3 mapy
Asie za války
Mapy Asie z let 1931-1945
1 mapa
Letadla
Italští stíhací piloti na dvouplošnících Fiat CR.32 Chirri proti Fairey Battle
17. července 1944 aneb kdo zranil Erwina Rommela?
Kdo zaútočil na Rommelovo osobní auto 17. července 1944 na silnici RN 179 v Normandii?
Junkers Ju 89B Odin
Letečtí historikové žijí v zajetí mylného předpokladu, že Německo (resp. jeho vojenské letectvo, Luftwaffe) opustilo myšlenku na stavbu strategického (či těžkého) bombardéru v roce 1936. Nic není více vzdáleno pravdě než toto tvrzení.
Seznam leteckých jednotek Svobodné Francie Na spojenecké straně postupně bojovala řada leteckých jednotek Svobodné Francie
Potopení bitevní lodi Tirpitz - Bomber Command 1944, II. část Tirpitz se po drtivém úderu 15. září 1944, při němž utrpěl neopravitelná poškození, přesunul k norskému městu Tromsø. Ačkoliv ze strany Osamělé královny Severu nehrozí již téměř žádné nebezpečí, startují Lancastery 617. a 9. squadrony znovu do akce…
Potopení bitevní lodi Tirpitz - Bomber Command 1944, I. část Tirpitz. Sesterská loď legendárního Bismarcku, jež nenechala britské admirály chladné. Po dvouleté odmlce se paní Štěstěnu znovu vydává pokoušet RAF. Cílem slavné 617. a 9. squadrony není nic jiného, než ocelového obra poslat ke dnu…
De Havilland DH-91 Albatross Aneb smutný osud zrekvírovaných elegánů…
Stručné shrnutí německo-polské letecké války v září 1939 Přehled a srovnání vzdušných sil Německa a Polska v průběhu polské kampaně a přehled výsledků jejich vzájemných střetnutí.
Situace letectva ČSR na podzim 1938 Jak by asi vypadal případný letecký konflikt mezi čs. letectvem a luftwaffe na podzim 1938?
"High Altitude" Spitfire Mark V Jedna drobná epizoda z letecké války v letech 1939-45
Mitsubishi A7M Reppu ("Sam") Projekt zapomenutý na vedlejší koleji…
Horten Ho 229/Go 229 Jedna z nejzajímavějších leteckých konstrukcí 1. poloviny 20. století
Bachem Ba 349 Natter Německý projekt letadla s raketovým motorem, který je možné považovat za neuvěřitelný....
XP-40Q - nejlepší Warhawk Krátká historie nejvýkonnější a nejelegantnější verze známé stíhačky, která se už nedostala do sériové výroby.
Stíhačka P-75 Svérázně konstruovaná americká stíhačka z let 1942-45, která se do boje nedostala.
Astronomická navigace
Astronomická navigace - tedy určování polohy letounu vůči zemi podle polohy hvězd - se nejvíce uplatnila v prvních letech druhé světové války
Odměna v leteckém stylu
Rozkaz č. 0271 z 9. srpna 1941 stanovil zásady finančního odměňování pilotů Rudé armády za dosažené bojové úspěchy
Republic XP-72: americká honba za rychlostí V letech 1941-1944 vyvíjená stíhačka, která se do sériové výroby nakonec nedostala Kreon | 1.6.2003
Organizace a struktura japonského armádního letectva Organizace japonského letectva v letech 1941-1945
Ki-84 Hajaté - nejlepší japonská stíhačka? Díl II. Technicko-taktické parametry nejlepší japonské stíhačky
Přehled náletů na Německo 1940-1945 Tabulka spojeneckých náletů na německá města během druhé světové války
Ki-84 Hajaté - nejlepší japonská stíhačka? Díl I. Letoun Ki-84 Hajaté je mnohými odborníky označovaný za nejlepší japonský letoun druhé světové války
Kawasaki Ki-100 - technický popis Technické údaje o stíhačce Ki-100
Kawasaki Ki-100 - vznik a vývoj Stručná historie vzniku a vývoje japonské stíhačky Ki-100
Příprava předstartovní stravy pro německé posádky zajímavý dokument z ledna 1943 Tomáš Adam | 11.11.2002
Kpt. Miksche: Parašutisté II Historie leteckých výsadkových jednotek psaná v letech 1943, 1945 a 1947, jde o doslovné znění několika vybraných kapitol Kpt. Miksche: Parašutisté III Historie leteckých výsadkových jednotek psaná v letech 1943, 1945 a 1947, jde o doslovné znění několika vybraných kapitol
Kpt.Miksche: Parašutisté I Vývoj výsadkových jednotek do roku 1945, jde o doslovné znění několika vybraných kapitol z knihy vydané v letech 1943, 1945 a 1947


Videa

22. června 2009 v 11:29 Airsoft









Obrázky Airsoft

22. června 2009 v 11:21 Airsoft

Pojmy

22. června 2009 v 11:14 Airsoft
V airsoftovém světě se používá mnoho termínů a zkratek, objevuje se i převzatá vojenská terminologie. K termínům patří např.:
AEG
Automatic Electric Gun (automatická elektrická zbraň)
AEP
Automatic Electric Pistol (automatická elektrická pistole)
Safe/Semi/Auto
zajištěno / jednotlivé rány / dávka
Hop-Up
gumička udělující kuličce zpětnou rotaci, která narovnává balistickou křivku a tím podstatně zvyšuje dostřel
BlowBack
systém, který umožňuje zpětný pohyb závěru při střelbě; síla je třetinová než u reálných zbraní
GBB
Gas Blow Back (plynovka se systémem BlowBack)
NBB/GNB
Non Blow Back (plynovka bez systému BlowBack)
Tlačák
tlačný zásobník, který má menší kapacitu, ale nemusí se "dotáčet" a nechrastí
Točák
točný zásobník, který má velkou kapacitu, ale musí se průběžně "dotáčet" a chrastí
PMR
Personal Mobile Radio (vysílačka)
CQB
Close Quarter Battle (boj v uzavřených prostorách)
OPEN SPACE
hra na otevřených prostranstvích jako jsou lesy louky apod...
Kolimátor
svítící zaměřovací bod, odrážející se od speciálního skla
AČR
armáda české republiky
BW
bundeswehr
U.S army
armáda spojených států amerických
USMC
námořní pěchota spojených států amerických
čutora
polní láhev
dog tag
psí známky slouží k identifikaci vojáka

Výbava a Zbraně

22. června 2009 v 11:12 Airsoft

Výbava


Základní výbavou hráče jsou ochranné brýle, jejichž nošení je ve hře povinné (chrání zrak před zraněním kuličkou letící rychlostí 100 m/s a více), zbraň na bázi vzduchovky a zpravidla maskovací oblečení. Pokročilejší hráči pak používají imitace granátů (petarda zalitá v kusu sádry, popř. petarda obalená v hrachu a dalších materiálech, které nejsou nebezpečné) či min (jednoduché trhací provázky s malou rozbuškou či jinou slabou pyrotechnikou), plynové masky, vysílačky, nosné systémy, noční vidění, dýmovnice atd.

Zbraně

Zbraně používají jako munici plastovo-keramické kuličky o průměru 6 nebo 8 mm a různých hmotnostech. Například pro pistole se používají nejčastěji kuličky s hmotností 0,20 g, ale i 0,25 g nebo lehké 0,12 g. Pro pušky nebo samopaly jsou nejpoužívanější kuličky s hmotností okolo 0,25 g. Jelikož po bitvě vystřílená munice zůstává na hřišti (přičemž boj často probíhá ve volné přírodě), lze mluvit o neekologičnosti airsoftu; z toho důvodu se však vyrábějí i náboje s kratší dobou rozkladu. Dále se vyrábějí těžší kuličky až do váhy 0,43g (čím těžší tím větší setrvačnost a tím pádem větší dostřel). Tyto kuličky vás však příjdou dřáž - např.: 4000kusů 0,25 vás přijde na cca 380kč a za přibližně stejnou cenu pořídíte 500kusů 0,43. Tyto kuličky se nejčastěji používají do manuálních odstřelovacích pušek s velikou úsťovou rychlostí "sniper" ale tyto pušky se ovšem používají na velké vzdálenosti.
Zbraně se dělí do tří skupin podle toho, čím jsou poháněny: manuální, plynové nebo elektrické. Dříve byly nejpopulárnější plynové zbraně, ve kterých se munice vystřelovala hnacím plynem doplňovaným z plynových lahví (tomuto stylu se v angličtině říká classic airsoft), dnes jsou ale nejpopulárnější zbraně elektrické, které mají vyšší spolehlivost a často i dostřel.
Airsoftové zbraně jsou většinou vyráběny jako modely skutečných zbraní v měřítku 1:1, takže jsou od skutečných zbraní obtížně rozeznatelné. Pokročilejší hráči si zbraně dovybavují rozličným vybavením (optiky či kolimátory, svítilny, lasery, …) po vzoru jejich skutečných obdob.
V Česku jsou airsoftové zbraně podle zákona o zbraních obecně považovány za "zbraně kategorie D", které (i s odpovídajícím střelivem) smí vlastnit, držet a nosit každá svéprávná osoba starší 18 let, aniž by musela mít zbrojní průkaz či jiné povolení. Na veřejnosti ji však nesmí nosit viditelně a nesmí s ní střílet na místě, kde by tím mohla ohrožovat ostatní osoby nebo poškozovat majetek.[1][2] Tentýž zákon všeobecně označuje některé doplňky zbraní jako zakázané, ani airsoftové zbraně tedy není dovoleno doplňovat noktovizorními či laserovými zaměřovači.[3]

Základní dělení zbraní

  • Krátké manuální - Krátké zbraně, které je potřeba po každém výstřelu ručně natáhnout. Fungují na principu stlačeného pístu, který uživatel ručně natáhne. Jedná se o nejlevnější kategorii airsoftových zbraní, která se vyznačuje nízkou kadencí a obvykle i dostřelem. Nejběžnější úsťová rychlost těchto zbraní se pohybuje kolem 60 m/s. Používá se munice 0.12, 0.20 a 0.25.
  • Dlouhé manuální - Dlouhá verze manuálních zbraní, oproti krátkým mají podstatně větší dostřel, občas srovnatelný i s AEG. Jsou dvakrát až třikrát dražší než krátké manuály. Do této kategorie patří pušky, samopaly a vlastní kategorii tvoří brokovnice. Brokovnice se dají poměrně výrazně upgradovat. Používá se munice 0.20 a 0.25.
  • Manuální odstřelovačky - Odstřelovací pušky s manuálním pohonem fungují sice na stejném principu jako ostatní manuály, ale jsou to nejpřesnější zbraně, které si lze pořídit. Často cenou i úsťovou rychlostí převyšují AEG. Úsťová rychlost zbraně v základu bývá 100 m/s a více. Jdou dobře upgradovat. Používá se munice 0.25 a těžší. Odstřelovačky se však vyrábějí i s plynovým či elektrickým pohonem.
  • Plynové - U plynových zbraní je kulička vystřelována tlakem plynu, jehož skladovací nádoba je obvykle součástí zásobníku. Tyto zbraně jsou buď poloautomatické, nebo plně automatické a obvykle mají větší dostřel než manuální zbraně. Nejoblíbenější jsou plynové pistole, ale existují i odstřelovací pušky a v malé míře i automatické pušky a samopaly. Za hlavní nevýhodu těchto zbraní je považována nutnost doplňování plynu a jeho různé fyzikální vlastnosti při různých teplotách. Tyto zbraně mají také nejčastěji ze všech airsoftových zbraní zabudován zpětný ráz (blowback), který jinak chybí. Tato vlastnost z nich dělá nejvěrnější kopie reálných zbraní, co se týče ovládání. Úsťová rychlost těchto zbraní je různá, od 60 m/s až po 150 m/s. Tyto zbraně však téměř nelze upgradovat.
  • Elektrické (AEG/AEP) - U těchto zbraní je píst poháněn vestavěným elektromotorem, který je napájen akumulátorem. Dostřel mají obvykle okolo 40-55 metrů (v základní verzi). Jsou relativně přesné a snadno se do nich dokupují další vylepšení (upgrade). Standardní úsťová rychlost v základní verzi se pohybuje kolem 90 m/s. Používá se munice 0.20 a těžší. Patří k nejpoužívanějším zbraním. Zbraně AEP fungují na stejném principu, ale kvůli nutnosti menšího mechanismu jsou slabší, v základní verzi dosahují přibližně 65 m/s. Mezi AEP patří elektrické pistole(HK USP, Beretta M93R,...) a malé samopaly (MP7, vz. 61 Škorpion a Mac 10).

Střelivo

U kuliček se udává rozměr (6 nebo 8 mm +/- 0,005mm) a hmotnostní číslo (0.12 až 0.45), které udává hmotnost kuličky v gramech.
Někteří výrobci kuličky leští a potahují vrstvou silikonu, jiní vyrábějí tzv. BIO střelivo, které se v přírodě snáze rozkládá (je však o něco dražší).
Mezi výrobce 6mm střeliva patří firmy Tokyo Marui, ICS, Guarder, Excel, Warrior, Super King, UHC, King atd. 8mm střelivo vyrábějí např. firmy Marushin či Maruzen

Hráč Airsoftu v plné výbavě


.

Pravidla

22. června 2009 v 11:07 Airsoft
Hra je založena na čestném chování hráčů - pokud je hráč zasažen či jiným dovoleným způsobem "zabit", musí se sám přiznat (zásah často ostatní hráči nemohou vyhodnotit) - hráč musí zřetelně nahlas ohlásit "mám", zvednout obě ruce a nejkratší cestou odejít k tzv. "mrtvolišti", (respawn), kde s ostatními vyřazenými hráči čeká do konce hry (přičemž nesmí nijak komunikovat s dosud "živými" spoluhráči ani se jinak zapojit do probíhající hry). Na "mrtvoly" je zakázáno střílet, živí hráči se za mrtvé nesmí vydávat.
Ve hře je zakázáno jakékoli tělesné napadání ostatních hráčů či jiné agresivní chování.
Cílem jedné hry je splnění předem stanoveného úkolu vycházejícího z typických vojenských scénářů, například eliminace soupeřova týmu, získání vlajky, záchranná mise atd.

Způsoby smrti

Hráče lze "zabít" (vyřadit ze hry) následujícími způsoby:
  • Zásah kuličkou - Hráč je vyřazen, pokud je zasažen vystřelenou kuličkou do jakékoli části těla či výstroje (včetně batohů, sumek atp.) kromě zbraně.
  • Zásah střepinou - Pokud v okruhu 5 m od hráče na otevřeném prostranství, nebo v okruhu 10 m v uzavřené místnosti dopadla imitace výbušniny (granátu), hráč je mrtvý. Dalším možným způsobem zasažení střepinou může být zasažení imitací střepiny i na větší vzdálenosti než jsou uvedené (např. při použití sádrové pyrotechniky).
  • Bodnutí - Bodnutím se myslí plácnutí rukou (imitování dýky) či dotyk zbraní (imitování bajonetu). Bodnutí platí pouze v případě, kdy o útočníkovi oběť neví (tzn. nejčastěji zezadu).
  • Vzdání se - Pokud nemá hráč prakticky žádnou naději na útěk či na záchranu života, může se sám vzdát. Nejčastěji to bývá, když ho k tomu někdo z nepřátelské strany vyzve.
V každém případě však závisí na scénáři a domluvě před samotnou hrou.

Co je Airsoft

22. června 2009 v 11:06 Airsoft
Airsoft je moderní druh vojenského sportu (i když slovo sport je v tomto případě značně diskutabilní) podobný paintballu, místo munice s barvou se v něm však používají malé plastovo-keramické kuličky, které jsou levnější. Airsoft se hraje v mnoha pojetích od čistě sportovního po napodobování reálných vojenských jednotek včetně stejné výstroje a výcviku (tzv. military).

Historie

22. června 2009 v 11:04 Airsoft
Airsoft je Japonská odezva na Americký (USA) paintball.
Kořeny airsoftu sahají do Východní Asie konce 80. let 20. století, obzvlášť pak do Japonska, kde bylo vzhledem k místním zákonům pořizování ostrých zbraní velmi obtížné. Japonci proto hledali jinou alternativu. Airsoft je v mnoha oblastech Asie dodnes velmi oblíbený (např. Japonsko, Čína, Hong Kong, Tchajwan, Macao, Jižní Korea a také v některých částech Filipín a Indonésie). Většina airsoftových zbraní a příslušenství pochází právě z těchto zemí.
Na počátku se vyráběly jen reálně vypadající dekorační modely, později se začaly sériově vyrábět funkční modely. Nejdříve se vyráběly manuální zbraně, poté již i plynové semi-automatické a plně automatické. Průlom přinesla firma Tokyo Marui s vynálezem systému AEG (viz níže).

Bleskovka č. 3

21. června 2009 v 1:23 Bleskovky
Jak se jmenuje křestním jménem ozzák v uspěšném sitcomu Comeback?


Hlasovat můžete do 28.6.09.









Hlasovat můžete prostřednictvím komentářů.
Losuji 3 co napíšou správnou odpověď.

Soutěž již skončila.


Naruto

10. června 2009 v 13:24 Anime filmy
Naruto (japonsky ナルト) je populární shounen manga, která ve Weekly Jumpu vychází od roku 1999. Kreslí a píše ji Kishimoto Masashi. Manga má také neméně úspěšnou seriálovou adaptaci - anime, která má 220 částí. Na tento seriál navazuje pokračování s názvem Naruto Shippuuden, které se dějově odehrává o 2 1/2 roku později po konci původního anime seriálu Naruto (manga kapitoly 245 a výše).

Hlavní hrdina, Naruto Uzumaki, je hlasitý, hyperaktivní, dospívající ninja, který neustále hledá přijetí a uznání ostatními stejně jako touží po tom stát se Hokage, který je uznávaný jako vůdce a nejsilnější ninja ve vesnici. Jeho příběhy jsou známé skoro po celém světě a udivují (nejen) děti všech národnost. Je to příběh o různých ninjech. Existuje mnoho zemí (Země Ohně, Země Vzduchu, atd.) a vkaždé zemi jsou ukryté vesnice, kde se mnoho dětí učí, jak být ninjou. Příběh Naruta se odehrává v Listové vesnice-Konoha.

The sims

10. června 2009 v 13:20 PC hry
Na serveru Tiscali Games byl zveřejněn další článek o The Sims 3, hře, které se co nevidět objeví na našich strojích. Článek pojednává o umělé inteligenci simíků, která má být rozhodně soběstačnější než tomu bylo v případě The Sims 2. Článek je k přečtení zde, ale pokud se vám nechce celý číst, poznatky jsem sepsal do několika bodů.

- simíci už nebudou retardovaní
- sledovat budete dění v celém městě, ne jen domácnosti
- soběstačnost simíků bude nastavitelná
- vytvářet si budete moci hodně veliké rodiny
- koncept hry prý simíkům nedovolí stereotyp
- prý si budeme moc i číst noviny
The Sims 3 vychází v České republice již 3. června 2009 na PC.


Noc v muzeu 2

10. června 2009 v 13:11 Filmy

Noc v muzeu 2

Night at the Museum 2: Battle of the Smithsonian

Světla zhasla, dobrodružství začíná.

V muzeu Smithsonian institut ve Washingtonu nastala noc. Strážci odešli domů, světla zhasla, dětští návštěvníci jsou doma ve svých postelích... přesto je v "prázdném" muzeu podivný šramot. Bývalý noční hlídač Larry Daley (Ben Stiller) je opět zatažen do těžko představitelného dobrodružství, ve kterém ožívá sama historie.
Příběh začíná ve chvíli, kdy Larry opustil bídně placenou práci hlídače v muzeu, a stal se žádaným vynálezcem. Zdá se, že má konečně vše, po čem touží, přesto mu v životě něco schází. Cosi jej táhne zpět do muzea, tam kde to měl rád, kde kdysi zažil neopakovatelnou magickou noc.
Larry netuší, že mezi tím jsou jeho nejoblíbenější exponáty (a zároveň jeho nejlepší kamarádi) už považovány za zastaralé. A tak zabaleny v bednách čekají na odvoz do ohromných depozitářů v největším muzeu na světě, v muzeu Smithsonian ve Washingtonu. Jejich další osud je tak náhle velmi nejistý - tedy jen do chvíle než jeden z nich, miniaturní kovboj Jedediah (Owen Wilson), zavolá Larrymu a popíše mu hrozící katastrofu.
Egyptský vládce Kahmunrah (Hank Azaria) je po třech tisíciletích spánku v prachmizerné náladě. S trojicí nejnenáviděnějších přisluhovačů světa, jmenovitě carem Ivanem Hrozným (Christopher Guest), císařem a vojevůdcem Napoleonem Bonaparte (Alain Chabat) a mafiánem Al Caponem (Jon Bernthal) zmobilizují všechny své přívržence a plánují převrat, při kterém ovládnou nejdříve muzeum Smithsonian a pak rovnou i celý svět.
Rozhněvaný Larry rychle přijíždí do Washingtonu. Při své záchranné misi potká několik výjimečných nových přátel: excelentního Alberta Einsteina, čestného Abrahama Lincolna i naprosto okouzlující exponát - nezkrotnou Amelii Earhartovou (Amy Adams), jež v Larrym probudí jeho ztracený smysl pro dobrodružství a zábavu. Po boku se starými kamarády jako jsou Teddy Roosevelt (Robin Williams), Octavius (Steve Coogan), Sacajawea (Mizuo Peck), Attila Hun (Patrick Gallagher) a neandrtálci se Larry nezastaví před ničím, a dříve než se rozední, nastolí v muzeu pořádek.
Noc v muzeu 2 je historicky první film, který byl natáčený v komplexu muzea Smithsonian - největším a nejnavštěvovanějším muzeu světa.



Cameron Diaz Životopis

8. června 2009 v 21:59 Cameron Diaz
Celé jméno: Cameron Michelle Diaz
Narození: 30. srpen 1972, Long Beach, California, USA
Povolání: Dnes velmi populární herečka v Hollywoodu, dříve modelka
Výška: 175 cm
Barva vlasů: přírodní blonďatá
Barva očí: modrá
Hudba: Heavy metal - Metallica, Radiohead, Led Zeppelin
Jídlo: hranolky, kaviár, cheesburger
Zvířata: kočky
Jiné: zábavu, šampaňské, pivo, černý mercedes, billiár
Koníčky: její kočka- Little Man, řízení auta, ježdění na koni, potápění
Oblíbené filmy: Color Purple, Shallow Grave, Trainspotting, Raiders of the Lost Ark
Oblíbení herci: Dermot Mulroney, Ewan McGregor, Kevin Costner, Harrison Ford, Mel Gibson, Matt Dillon

Oblíbené herečky: Holly Hunter, Michelle Pfeiffer, Julia Roberts, Jessica Lange

Cameron vyrůstala jako běžná Američanka, tedy až na její přirozenou krásu. Její otec Emilio je původem z Kuby, je mistrem ve společnosti California Oil. Její máma Billie, která je míšenka německé, anglické a americké kultury, pracuje ve firmě zabývající se importem a exportem. Když vyrůstala byla jako mnoho jejich vrstevnic - poslouchala moderní hudbu a byla divoká. Jako náctiletá začala navštěvovat Hollywoodské párty na kterých zůstávala dlouho do rána.
A právě díky navštěvování různých večírků se potkala s Jeffem Dunasem, který ji nabídl práci pro Elite modeling agency. Ačkoliv si Cameron nejprve myslela, že je tato práce pochybná, vzala si jeho vizitku a nejprve se o této nabídce radila s rodinou a přáteli. Nakonec se v 16 letech rozhodla začít kariéru modelky.
Poté co opustila Long Beach, začala cestovat po celém světě jako modelka, začala se objevovat v mnoha různých magazínech. Ve svých 18-ti letech měla otravu alkoholem, když byla Australii. Ve 21 letech se vrátila zpět do Kalifornie a ačkoli pokračovala v práci modelky, chtěla však ještě více. V roce 1994 se zúčastnila konkurzu na malou roli ve filmu Maska "The Mask". Ačkoliv neměla naprosto žádné herecké zkušenosti, získala hlavní ženskou roli po boku komika Jima Carreyho.
Následovala další role v nízko-rozpočtových filmech jako "The Last Supper", Líbánky bez ženicha "Feeling Minnesota" kde si zahrála po boku Keanu Reevese. Najednou Cameron začala cítit, že dosáhla hereckého vrcholu. Pokračovala dále v herectví ve filmu Svatba mého nejlepšího přítele "My Best Friends Wedding", kde hraje spolu s Julií Roberts.
Krátce poté opět zasáhla stříbrné plátno filmem Extra život "A Life Less Ordinary" hrající poboku Ewana McGregora. Bohužel tento film nebyl příliš přijatý kritikou, ale skutečně Cameron nasměroval do nové věhlasné role Něco na té Mery je "There's Something About Mary", kde hrála po boku Bena Stillera a Matta Dillona. S hercem Dillonem se intimně seznámila při natáčení a tři roky spolu chodili. Také si nedávno zahrála po boku Al Pacina v Any Given Sunday a s Johnem Cusackem ve filmu V kůži Johna Malkoviche "Being John Malkovich". Také si zahrála s Drew Barrymore a Lucy Liu ve filmu Charlieho andílci "Charlie's Angels

Hra se může pochlubit:

3. června 2009 v 18:14 Grand Theft Auto IV
Grafickým zpracováním, dobrou hratelností reálném zpracování a reálné napodobení (United States of America) - Spojené státy americké a hlavně novímy věcni a pjekně zpracované například: kradení zaparkování aut v porovnání z GTA San Andreaas je tato hra podle ně skvělá.
Dávám jí: 90% ze 100% velmi doporučuji!

Ale pozor tato hra má velké naroky na počítač :
Windows XP, Vista[32bit], paměť 1024MB RAM, grafická karta s 256MB RAM (GeForce 7900 / Radeon X1900), 16.00GB volno na disku, DVDROM, procesor Intel Core 2 Duo 1.8GHz nebo AMD Athlon X2 64 2.4GHz, hra vyžaduje aktivaci přes internet. Hra on-line vyžaduje prihlášení na server Games for Windows LIVE a Rocstar Social Club.

V této chvíly vás tato hra výde na: 1099,- Kč